Bestelling en levering
1. Wat houdt de garantie in?
De Centralpoint garantie dekt de onderdelen en arbeidskosten voor het herstellen van een defect apparaat indien deze defecten onder de garantieregeling vallen. Aan deze 2 jaar garantie zijn geen kosten verbonden. Bewaar ten alle tijden het aanschafbewijs en de factuur heel goed. In geval van garantie zal altijd hiernaar gevraagd worden.
U gebruikt hiervoor het contactformulier op de Choose-it portal (webshop Centralpoint).
2. Hoe wordt de bestelde iPad of laptop geleverd, zowel koop als huur?
Het device wordt via DHL thuisbezorgt. Voor de levering volgt de track&trace per email, houdt dus uw e-mail in de gaten. Wanneer u op het dagdeel van bezorging niet aanwezig kunt zijn op het afleveradres kunt u via de link in de track&trace kiezen om de levering op een ander dagdeel of adres te laten leveren. Ook is er een mogelijkheid voor een afhaalpunt. (let wel: dit kan veranderd worden tot de bezorger onderweg is).